عصبانیت شبکه من و تو از حجاب ایرانیان
شبکه من و تو از اینکه ستاد استقبال از مسافران نوروزی، آن ها را توصیه به رعایت شئونات اسلامی کرده و زنان نیز با حفظ حجاب این شئونات را رعایت می کردند، ابراز تأسف کرد!
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، شبکه من وتو که با توهین به زنان ایرانی، حجاب را مورد تمسخر قرار داده بود این بار از اینکه زنان ایرانی در تعطیلات و سفرهای نوروزی هم شئونات اسلامی را رعایت می کردند واکنش نشان داد!
مجری این شبکه ضمن پخش کلیپی که نشان می داد ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهر اصفهان، زنان را به رعایت شئونات اسلامی دعوت می کند و زنان نیز از دعوت این ستاد استقبال می کنند، با لحنی آمیخته با تمسخر گفت: «آیا ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعطیلی ندارند و مسافرت نمی روند؟ شما هم بروید تعطیلات! بگذارید مردم خوش باشند.»
ناگفته نماند که در قاموس شبکه های ماهواره ای از جمله من و تو خوشی و راحتی زنان همان برهنگی آنان، و همچنین آزادی کامل در روابط دختر و پسر است.
البته نسخه ای که شبکه من و تو برای مردم ایران می پیچد همان نسخه ای است که دولتمردان غربی سال ها پیش برای راحتی و خوشی مردمشان برای آن ها تجویز کردند که نتیجه آن چیزی جز بردگی جنسی و افول ارزش های انسانی نبود. معضلی که مردم غرب بخاطر آن به ستوه آمده اند و هیچ راهی را برای نجات خود نمی یابند.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا